مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:202023-06-25سياسي

دنبال پرونده سازی نیستیم/ ارائه 955 فقره پیشنهاد به مدیران گیلان


بازرس کل گیلان، از تعیین تکلیف 3000 فقره از شکایات و اعلامات خبر داد و گفت: همچنین سال گذشته 955 فقره پیشنهاد را به مدیران ارائه کردیم.

- ایسنا/گیلان بازرس کل گیلان، از تعیین تکلیف 3000 فقره از شکایات و اعلامات خبر داد و گفت: همچنین سال گذشته 955 فقره پیشنهاد را به مدیران ارائه کردیم.

سجاد ده ده جانی امروز 4 تیر در جمع خبرنگاران، با اشاره به جایگاه و وظایف سازمان بازرسی، اظهار کرد: سازمان بازرسی یکی از دستگاه های تابعه قوه قضاییه است که در راستای اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی فعالیت می کند.

وی نظارت بر حسن جریان امور و نظارت بر اجرای صحیح قوانین در دستگاه های اداری را دو وظیفه سازمان بازرسی دانست و افزود: سازمان بازرسی بر کلیه وزارتخانه ها و ادارات و امور اداری و مالی دادگستری و سازمان ها و دستگاه های تابعه قوه قضاییه و نیروهای نظامی و انتظامی و موسسات و شرکت های دولتی و شهرداری ها و.

نظارت می کند.

بازرس کل گیلان نظارت های سازمان بازرسی را به سه روش فوق العاده، برنامه ای و موردی دانست و تصریح کرد: بازرسی های برنامه ای با توجه به مقتضیات جامعه و معیشت مردم و شعار سال و مشکلات دستگاه ها انجام می شود و لذا قبل از پایان سال چند فقره بازرسی برنامه ای را پیشنهاد و ورود می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال پرونده سازی نیستیم/ ارائه 955 فقره پیشنهاد به مدیران گیلان

دنبال پرونده سازی نیستیم/ ارائه 955 فقره پیشنهاد به مدیران گیلان